Home » Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen:

Ik heb iets extra bij mijn pakket gekregen? wat nu?

Bij Nature's Greatest Gift, willen we altijd een stapje verder gaan en iets leuks extra mee geven.

Dit is gratis en hoef je niet voor te betalen.

Alleen echter bij retourneren van het volledige pakket, dien je het cadeautje ook te retourneren anders kan dit in rekening worden gebracht.

 

Iets in mijn bestelling is beschadigd. Wat doe ik nu?

Iets in mijn bestelling is beschadigd. Wat doe ik nu?

Je hebt iets besteld wat helaas bij de verzending is beschadigd.

Mail zo snel mogelijk, zodat we voor een oplossing kunnen zorgen. Voeg bij je mail altijd een foto toe, dan kunnen we snel kunnen zien wat er is beschadigd, en snel reageren met een oplossing!

De kleur van de stenen zijn anders dan op de foto.

Ik verkoop stenen die ik zelf persoonlijk heb ingekocht bij groothandels in Nederland.

Bij de stenen informatie staat altijd dat wat je ziet op de foto, ook de steen is die je koopt, zo niet staat dit er ook bij. 

Indien je een edelsteen of mineraal hebt besteld, kan het zijn dat de steen er anders uit ziet dan de steen/stenen op de foto. Het is belangrijk om hierbij te weten dat een steen een natuurproduct is, en kleurverschil of oneffenheden dus voor kunnen komen!

Het kan dus zijn dat de ene steen een andere kleur heeft dan de ander, of dat er oneffenheden of plekjes op de steen zitten. Wanneer je niet tevreden bent met het geen wat je hebt ontvangen, mag je het gehele pakket of een deel retourneren naar het adres dat je via de mail ontvangt!

Daarbij moet je wel rekening houden met de retourvoorwaarden. Neem altijd eerst contact op via de mail, voordat je iets retour stuurt, om misverstanden te voorkomen, en bewaar altijd je verzendbewijsje!

Kun je mij helpen?

Ik zal altijd klaar staan voor mijn klanten, je kunt mij mailen of bereiken via social media.

Je kunt ook een whatsappje sturen met jou vraag.